pexels-photo-248533 FavoriteLoading 

Три видання, що використовують Instagram Stories для унаочнення оповіді. Переклад з NiemanLab.


Незважаючи на аналогічні функції, Instagram Stories і Snapchat мають різні стратегії використання серед медіа.

Запуск Instagram Stories викликав неоднозначні відгуки — багато хто вважає сервіс явною копією Snapchat. Можливість обмінюватися оновленнями в режимі реального часу надає засобам масової інформації нові можливості репортажу з поля, у той же час пропонуючи погляд з-за лаштунків на життя публікацій.

Snapchat і Instagram Stories відрізняються в аудиторії і простоті використання — Instagram переважно містить фотографії високої якості (і для публікації тут часто вибирають одну фотографію з багатьох). На обох платформах користувачі можуть завантажувати фотографії і відео, зроблені раніше (хоча в Snapchat вони названі «спогадами»), але Instagram приймає тільки файли, створені протягом останніх 24 годин (знімок екрану зі старої фотографії дозволяє обійти це обмеження). Якщо щось і приваблює старші покоління у Facebook та Instagram, так це довговічність контенту — нестачу чого намагається подолати Snapchat.

Тепер Instagram пропонує як довготерміновий, так і короткотерміновий контент, і редакції обговорюють різні стратегії для двох аналогічних, але самобутніх платформ. NiemanLab поговорив з працівницями і працівниками The New York Times, National Geographic і Sports Illustrated — кожне з цих медіа відзначається вражаючими фотографіями та великою популярністю в Instagram. Авторка намагалася вияснити, як вони використовують Instagram Stories для опанування нової форми візуальної оповіді. З незначним коригуванням, тут подано їхні слова з цього приводу.

THE NEW YORK TIMES

Керрі Макдональд, фоторедакторка соціальних медіа

Першу історію ми випустили разом із Дагом Міллзом. Ми хотіли спробувати новий формат пошвидше, тому це був експеримент. Даг Міллз — це наш штатний фотограф, який живе у Вашингтоні, і він до цього зробив для нас низку історій у Snapchat, тож має достатньо досвіду у такому форматі. У нього талант. Якраз той спеціаліст, з яким варто починати освоєння нового формату. І у нього чудовий власний канал на Instagram.

І ось якою була наша думка через тиждень після запуску  Instagram Stories: ми хочемо продовжувати експериментувати і будемо це робити. Ми розглядаємо сервіс як трохи більш візуальний інструмент, ніж Snapchat, у тому сенсі, що ми хочемо зосередитися на залученні фотожурналісток, відеооператорів і репортерок з талантом до фотографування. Але ми також намагаємося узгоджувати контент із вмістом нашої стрічки в Instagram. Нам здається, що це дуже фотографічна платформа. Ми публікуємо наші найкращі фотографії в стрічці Instagram, і щось схоже робимо зі Stories —  але використовуючи трохи більш «живий» підхід, ніж на оброблених фотографіях, що їх ми публікуємо у стрічці.

Синтія Коллінз, редакторка соціальних медіа

Instagram — це місце для найкращих прикладів нашої фотожурналістики, і ми хочемо, щоб рівень контенту в наших Stories відповідав тому, що ми досягли за останні пару років у основній стрічці. Матеріали у Snapchat та Instagram представлені трохи по-різному. Instagram публікує переважно наших лауреатів та лауреаток Пулітцерівської премії в жанрах фотографії та відео. У Snapchat ми звертаємося до репортажу в польових умовах. Він є вільнішим. Ось у чому різниця. Наш Instagram Stories виглядає інакше в естетичному плані, ніж контент, що ми публікуємо на Snapchat.

NATIONAL GEOGRAPHIC

Патрік Вітті, заступник арт-директора з фотографії

Коли Instagram анонсував свою новинку, ми зраділи. У нас величезна спільнота і висока популярність на Instagram (зараз понад 65 мільйонів фолловерів — ред.), тож це дозволяє розширювати можливості для журналістської роботи. 

Ми відразу після запуску знайшли досвідченого у цій справі фотографа: Девіда Гуттенфелдера, у якого свій дуже популярний канал на Instagram і багато інших досягнень. Він був присутній на нашому каналі у Snapchat, у нашому Facebook Live, і до останнього часу працював на нашу стрічку в Instagram.

Cпершу Девід випробував додаток від власного імені, а потім зробив перший репортаж для нашого каналу Instagram Stories з польського острова Волін, де знімав фестиваль вікінгів та реконструкції середньовічних вікінгських костюмів і битв. Це була чудова нагода для Девіда використати формат Stories. Кількість позитивних відгуків вражала.

Stories привабливі зокрема тим, що дозволяють розповісти більше, ніж можливо однією картинкою. Матеріал стає глибшим, ще більше дозволяє заглянути за лаштунки роботи фотографині чи фотографа National Geographic. З того, що робить Девід, ми можемо опублікувати на основному каналі Instagram одну чи дві фотографії, які підходять під формат — але у себе він може розширити свою оповідь за допомогою відео, інтерв’ю чи портретної фотографії. Він розповідає більше, ніж однією картинкою в стрічці.

Раджив Моді, віце-президент з соціальних медіа

Мені здається, у цьому є можливість розповідати. Відправляючи фотографів у поле, ми даємо їм доступ до обох платформ, щоб ті мали можливість розповідати найкращим способом, який вони вважають за потрібне. Це просто чудовий спосіб розповідати ще краще, ніж раніше.

SPORTS ILLUSTRATED

Коллін Оркатт, редактор підрозділу цифрового фото і відео

Це сталося якраз тоді, коли ми все одно готувалися до Олімпіади. Анонс опублікували зранку у вівторок, і на наступний день я вже запланував зустріч із відділами відео та соціальних медіа, щоб обговорити план висвітлення Ігор. Тоді ми вирішили, що хочемо спробувати що-небудь зробити на новій платформі. Мало хто ще, крім SI, послав до Ріо дійсно першокласних фотографів і фотографинь світового рівня, і вони нам зробили багато по-справжньому цікавих знімків.

Наш план полягав у тому, щоб використовувати Snapchat для «живішого» і приземленішого матеріалу, щоб аудиторія бачила те, що бачать чи роблять журналісти SI. Instagram Stories дозволяє завантажувати фотографії, зроблені протягом останніх 24 годин — тож ми подумали, що це буде чудова нагода публікувати щоденні підбірки наших фотографій. Не так багато можна проанонсувати на сайті, і ми розмірковували над креативними способами використання цих фотографій. Ми вирішили, що в кінці кожного дня наші фоторедактори та редакторки обиратимуть від 10 до 15 найкращих зображень, ми їх кадруватимемо під вертикальний формат і публікуватимемо на Instagram Stories. Таким чином читачки та читачі, прокидаючись зранку, зможуть за 30-45 секунд проглянути знімки, які SI повважали найкращими за минулий день.

Багато видів спорту виглядають краще у вертикальному форматі композиції. Я почав кар’єру у відео, і я пам’ятаю, як мені доводилось ці всі записи монтувати — коли я ще цим займався — і з баскетболом було дійсно складно, бо дія завжди відбувалась вертикально. Це точно така ж проблема, як і знайти підходяще фото на вільне місце в журналі. Обкладинка завжди має бути вертикальною. А от з розгортками трохи інакше. Я насправді думаю, що дивним чином цей формат дуже схожий на той, з яким має справу редакторка чи редактор друкованого журналу. Так що його освоєння може бути простішим для нас, аніж для інших медіа.


Переклад: Олесь Петік

Зображення: pexels.com